سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عبرت اندوزی به راه راست می کشاند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :0
کل بازدید :2627
تعداد کل یاداشته ها : 35
103/2/31
6:15 ص

خرید لوازم آرایشی
مقدمه
زیبایی ظاهری صفتی است که همه افراد دوست دارند از آن برخوردار باشند و تا حد امکان برای زیباتری کردن خود تلاش می کنند. میل به زیبایی در خانم ها بیشتر از مردان دیده می شود. خانم ها دوست دارند در همه حال در زیباترین حالت خود باشند و از این که صورتی زیبا داشته باشند بسیار لذت می برند. از این رو اکثر خانم ها به خرید لوازم آرایشی روی آورده اند. امروزه کمتر خانمی را می توانید ببینید که از لوازم آرایش استفاده نکند. اما خرید محصولات آرایشی نیز قواعد خاص خود را دارد و می بایست در انجام این کار بسیار دقت کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد خرید لوازم آرایش و نکات مهم آن توضیحات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید لوازم آرایشی اصلی

لوازم آرایشی چیست؟

خانم ها زیبایی و زیبا دیده شدن را دوست دارند. از این رو تمام تلاش خود را می کنند تا زیبایی های صورت خود را برجسته تر نشان دهند. یکی از مواردی که در اینجا به کمک آن ها می آید لوازم آرایشی است. لوازم آرایش در واقع محصولاتی هستند که به زیباتر شدن صورت و رفع نواقص آن کمک می کنند. این لوازم پر کاربرد برای خانم ها بسیار دوست داشتنی هستند و در جامعه امروزه 90درصد زنان از این لوازم استفاده می کنند. در واقع لوازم آرایش در واقع نوعی مواد روغنی_پودری هستند که زیباسازی و همچنین پاکسازی صورت و بدن انسان مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش آمریکایی این محصولات را به مشتریان خود اینگونه معرفی می کند: لوازم آرایش موادی هستند که در جهت زیباتر کردن و پاکسازی بدم انسان بدون تغییر در ساختار اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. سالن های زیبایی بیشترین مصرف لوازم آرایش را دارند. لوازم آرایشی شامل مواردی مثل ریمل، پنکک، کرم، رژ لب، مداد ابرو، خط چشم و ...می شوند. ایم لوازم زیبایی خانم ها را چند برابر می کنند. برای مثال خانمی که صورتی پر از لک دارد می تواند با کرم های سفید کننده و کانسیلر های قوی لک صورت خود را پوشش دهد و پوستی درخشان و زیبا داشته باشد. یا زنی که مژه های کم پشت و کوتاهی دارد می تواند با استفاده از ریمل های مختلف مژه های خود را پر تر و بلند تر جلوه دهد. البته استفاده از لوازم آرایش نمی تواند جای زیبایی طبیعی را بگیرد اما استفاده از آن ها برای پوشش نواقص صورت نیز خالی از لطف نخواهد بود.

انواع لوازم آرایشی و کاربرد آن ها

لوازم آرایشی در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند. این محصولات زیبا کننده برند های متنوعی دارند و در اندازه های مختلف تولید می شوند. هر کدام از لوازم های آرایشی تولید شده برای زیباتر کردن یک قسمت از صورت مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر چند مورد از پر مصرف ترین انواع لوازم آرایش و کاربرد آن ها را شرح داده ایم:

• کرم های سفید کننده

این کرم ها همانطور که از نامشان مشخص است باعث روشن تر شدن پوست و پوشش لک های موچود بر روی صورت می شوند. کرم سفید کننده معمولا تمام سطح پوست را پوشش می دهد و در نتیجه صورت بسیار شفاف تر و درخشان تر خواهد شد.

• ریمل

ریمل یک پک پر از رنگ و مواد آرایشی سیاه رنگ می باشد که دارای یک فرچه بلند است. ریمل به آرامی روی مژه ها کشیده می شود و باعث بلندتر شدن و حجیم تر شدن آن ها می شود. البته امروزه با وارد شدن مژه مصنوعی و کاشت مژه به عرصه زیبایی استفاده از ریمل کمتر دیده می شود. با این وجود ریمل یک لوازم ارایش مناسب برای استفاده روزانه به حساب می آید.

• رژ لب

لژ لب در سه نوع مدادی، جامد و مایع تولید می شود. رژ لب برای پر رنگ تر شدن لب ها و همچنین بزرگتر نشان دادن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. رژ لب در انواع رنگ ها موجود می باشد.
• خط چشم
خط چشم نیز مانند ریمل حاوی مواد آرایشی سیاه رنگ می باشد با این تفاوت که مایع مشکی آن بسیار روان است. خط چشم برای درشت تر نشان دادن چشم ها استفاده می شود.

نکات مهم در خرید لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی یکی از پر هیجان ترین خرید ها برای خانم ها به حساب می آید. اما در این خرید می بایست نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بهترین محصول را خریداری کنید. اگر در خرید محصولات ارایشی دقت نکنید مگکن است محصولی را خریداری کنید که باعث اسیب رسیدن به صورتتان شود و یا نتیجه ای که مد نظرتان است را نداشته باشد. نکات مهم در حین خرید لوازم آرایش را در زیر بیان کرده ایم:

• مواد اولیه

قبل از هر چیزی دقت کنید که مواد اولیه لوازم آرایش مورد نظرتان چیست و از ترکیب چه موادی ساخته شده است. ترکیبات لوازم آرایشی بسیار مهم است. برای مثال اگر پوست حساسی دارید نباید از لوازم حاوی الکل استفاده کنید زیرا به پوستتان آسیب می رسانند. پس قبل از هر چیزی به مواد اولیه لوازم آرایش مورد نظر دقت کنید.

• برند

همیشه سعی کنید بدون در نظر گرفتن هزینه ها بهترین برند های لوازم آرایش را خریداری کنید. برند های معتبر قطعا از مواد با کیفیتی تولید می شوند و عملکرد آن ها در خصوص زیباتر کردن شما نیز بسیار بهتر خواهد بود.
• رنگ پوست
به رنگ پوست خود دقت کنید. لوازم آرایش مورد نظرتان باید بهترین عملکرد را بر روی پوستتان داشته باشد. برای مثال برای پوست های تیره کرم پودر با درجه روشن کنندگی بالاتر و مداد ابروی روشن مناسب تر است اما در پوست روشن این موضوع کاملا برعکس است.

بهترین برند های لوازم آرایشی برای خرید کدامند؟

 

تولید لوازم آرایش در سراسر جهان با تنوع بسیار زیادی انجام می شود. شرکت های زیادی در کشور های مختلف لوازم آرایشی تولید می کنند. ایک شرکت ها هر کدام محصولات خود را با مواد اولیه و ویژگی های خاصی تولید می کنند. اما نکته مهم این است که همه این شرکت ها لوازم منحصر به فرد و درجه یکی تولید نمی کنند. به طور کلی چندین شرکت برند در جهان وجود دارد که بهترین لوازم آرایش را تولید می کنند. شما باید در حین خرید این برند ها را شناسایی کنید تا بتوانید محصول با کیفیت تری خریداری کنید. در زیر چند مورد از بهترین برند های لوازم آرایشی برای خرید را نام برده ایم:

• کلینیک

برند کلینیک یکی از معروف ترین برند های لوازم آرایش در جهان می باشد و اکثر سلبریتی ها و هنرمندان از لوازم آرایش این برند استفاده می کنند. محصولات این برند حاوی هیچگونه موارد حساسیت زا نبوده و در نتیجه باعث بروز حساسیت نخواهند شد.

• هدی بیوتی

هدی بیتونی یکی دیگر از مشهور ترین برند های لوازم آرایش در جهان می باشد و این شرکت برای مردم هر منطقه ای لوازم آرایش مخصوص به خودشان را تولید می کند. هدی بیتونی بهترین نوع سایه چشم، خط چشم و ...را در جهان تولید می کند و اکثر مدل های مطرح از محصولات این برند برای زیباتر کردن خود استفاده می کنند.
• برند کاور گرل
برند کاور گرل برند مورد علاقه بازیگران هالیوودی می باشد. این برند آمریکایی محصولاتی تولید می کند که ماندگاری بالایی دارند و قیمت آن ها نیز نسبتا از انواع دیگر بالاتر است.

• برند آون

برند آون در فروش محصولات خود مقام دوم در جهان را کسب کرده است. لوازم آرایش برند آون اکنون در صد و چهل کشور جهان بازار فوق العاده ای دارند و قیمت آن ها نیز نسبتا مناسب است.

نحوه تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی در حین خرید
وقتی برای خرید لوازم آرایش به بازار می روید برند های مختلفی به چشم می خورد. برخی از این برند ها اصل بوده و برخی دیگر تقلبی هستند. اما طبق آمار 50درصد لوازم آرایشی که در بازار میبینید تقلبی هستند. لوازم آرایش تقلبی کیفیت لوازم اصلی را ندارند و حتی در برخی موارد به پوست آسیب می رسانند. از این رو خانم ها باید در حین خرید به این مورد بسیار دقت کنند و با نحوه تشخیص لوازم آرایش اصل از تقلبی آشنایی داشته باشند. در زیر نکاتی را نام برده ایم گه شما با توجه به آن ها می توانید لوازم آرایش اصل را از تقلبی تشخیص دهید:
• لوازم آرایش اصل معمولا دارای لوگوی اختصاصی شرکت سازنده می باشند. اگر محصول مورد نظرتان لوگو و هولوگرام مخصوص شرکت سازنده را نداشت می توان گفت که تقلبی است.
• معمولا لوازم آرایشی اصل دارای بسته بندی هستند و لوازمی که بسته بندی نداشته باشند ممکن است اصل نباشند.
• قیمت لوازم آرایش اصل مسلما بالاتر خواهد بود. اگر لوازم آرایش مورد نطرتان قیمت خیلی کمی داشت و قیمت آن خیلی پایین بود ممکن است تقلبی باشد و بهتر است از خرید آن خودداری کنید.
• برای خرید لوازم آرایشی اصل به مراکز معتبر رجوع کنید. مراکز معتبر معمولا اصل ترین محصولات را به فروش می رسانند و اعتبار بالاتری دارند. به هیچ عنوان از مراکز فروش نا معتبر و دست فروشانی که از اعتبار آن ها مطمئن نیستید لوازم آرایش خریداری نکنید.
• برای خرید لوازم آرایش اصل بهتر است خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید زیرا در برخی از فروشگاه های نا معتبر اینترنتی محصولات تقلبی نیز عرضه می شود.

در خرید لوازم آرایشی با کیفیت قیمت تا چه اندازه مهم است؟
یکی از سوالاتی که در حین خرید لوازم آرایش برای خانم ها مطرح می شود این است که چقدر باید برای خرید خود هزینه کنیم. در پاسخ به این سوال باید گفت اگر بخواهید لوازم آرایش با کیفیت خریداری کنید می بایست هزینه بیشتری بپردازید. قاعدتا اگر کیفیت محصولی بالا باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس بهتر است برای این کار هزینه بیشتری در نظر بگیرید. البته بسیار از برند ها نیز محصولات خود را با قیمت مناسب تری ارائه می کنند. اما به طور کلی هر چقدر که لوازم آرایش مورد نظرتان کیفیت بهتری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت. اگر بخواهید محصولی خریداری کنید که هم عملکرد خوبی داشته باشد و هم به صورتتان آسیبی وارد نکند می بایست از برند های اصلی لوازم آرایش بخرید و در این صورت هزینه ها نیز قطعا بالاتر خواهند بود. پیشنهاد می شود که اگر هزینه کافی برای خرید این نوع محصولات را ندارید برای خرید کمی صبر کنید و هرگز محصولات بی کیفیت و ارزان را خریداری نفرمایید. برخی از افراد بل خاطر پرداخت هزینه کمتر لوازم آرایش بی کیفیت خریداری می کنند. این لوازم آرایش گاهی مواقع به صورتتان آسیب وارد می کنند و ممکن است خودداری از پرداخت هزینه بالاتر باعث از دست رفتن زیباییتان شود.

نکات مهم در حین خرید لوازم آرایشی به صورت آنلاین

امروزه در فضای مجازی فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که به فروش برند های مختلف لوازم آرایش می پردازند. در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس و سختی های خرید حضوری اکثر خانم ها خرید لوازم آرایش را به صورت اینترنتی انجام می دهند. خرید لوازم آرایشی به صورت آنلاین نیز سختی های خاص خود را دارد. شما باید در چنین خریدی دقت کنید که بهترین محصول را خریداری کنید چون لوازم آرایش مورد نظرتان را قبل از اینکه از نزدیک ببینید خریداری می کنید. در زیر نکات مهم برای خرید لوازم آرایشی مرغوب را ذکر کرده ایم:

• خرید از فروشگاه معتبر

حتما از فروشگاه های آنلاین معتبر لوازم آرایش مورد نظرتان را خریداری کنید. در فضای مجازی فروشگاه های غیرقانونی و نامعتبر نیز وجود دارند که باید دقت کنید در دام آن ها نیفتید.

فروش لوازم آرایشی و بهداشتی حسام در مهرشهر

• خواندن نظرات کاربران
قبل از خرید حتما به قسمت نظرات کاربران محصول مورد نظرتان رجوع کنید و ببینید که خریداران دیگر چه نظری در خصوص این محصول دارند. اگر نظرات کاربران مثبت بود می توانید با خیال راحت لوازم آرایش مورد نظرتان را خریداری کنید.
• حتما عکس محصول را در سایت مربوطه ببینید در صورت امکان از ادمین پاسخگو بخواهید که عکسی از ان برایتان ارسال کنید. عکس را ببینید و دقت کنید که لوازم آرایش مورد نظر دارای هولوگرام شرکت ‌اصلی باشد.
• حتما قبل از خرید از مشاورین فروشگاه آنلاین مشاوره دریافت کنید تا بتوانید مناسب ترین محصول را برای صورتتان خریداری کنید.

اهمیت دریافت مشاوره قبل خرید لوازم آرایشی

همه فروشگاه هایی که به فروش لوازم آرایشی می پردازند دارای مشاورینی هستند که شما را قبل از خرید محصول مورد نظر راهنمایی کنند. برخی از افراد اهمیت دریافت مشاوره از این مشاورین را نادیده می گیرند و بدون دریافت راهنمایی اقدام به خرید لوازم آرایش می کنند. گاهی ممکن است این کار باعث شود که محصول مورد نظرتان مناسب شما نباشد و نیاز های شما را برطرف نکند. از این رو حتما قبل از خرید مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره برای خرید سه محصول زیر الزامی می باشد:

• کرم پودر

کرم پودر محصولی است که برای هر پوست عملکرد متفاوتی دارد. برای مثال کرم پودری که برای پوست های خشک استفاده می شود برای پوست های نرمال مناسب نیست‌ پس قبل از خرید حتما مشاوره دریافت کنید.
• رنگ
برای خرید رنگ مو که یک لوازم آرایشی در حوزه پو به حساب می آید می بایست حتما مشاوره دریافت کنید زیرا انجام عمل رنگ بسیار کار حساسی است و باید رنگ مناسبی خریداری کنید.

• ماسک های پوستی

ماسک های پوستی نیز یکی از انواع لوازم آرایش پاک کننده می باشند که برای هر پوست نوع مختلفی دارند. پس بهتر است در حین خرید آن ها مشاوره دریافت کنید و با توجه به نوع پوست خود و میزان چربی آن ماسک مناسب را خریداری کنید.
• کانسیلر
کانسیلر از جمله محصولات آرایشی براق می باشد که باید با دقت انتخاب شود. در نتیجه دریافت مشاوره برای خرید آن الزامی است.

برای سالن زیبایی چه مقدار لوازم آرایشیش خریداری کنیم؟

سالن های زیبایی در طول هر سال بخش عمده ای از لوازم آرایش تولید شده در شرکت ‌ها را خریداری می کنند. از آنجایی که این سالن ها مراکز ارائه خدمات زیبایی هستند مصرف زیادی دارند. حال در برخی موارد دیده می شود که سالن ها لوازم آرایش را به تعداد زیاد و عمده خریداری می کنند. اما از نظر مشاورین این کار درست نیست زیرا لوازم آرایشی که مدت زمان زیادی استفاده نشوند کیفیت اصلی خود را از دست می دهند. اگر از صاحبان سالن های زیبایی هستید سعی کنید لوازم آرایش مورد نیاز برای سالنتان را به گونه ای خریداری کنید که بتوانید با آن تا یک ماه خدمات دهی را انجام دهید. پس به طور کلی می توان نتیجه گیری کرد که خرید لوازم آرایشی به مقدار زیاد برای سالن ها کار صحیحی نیست و امکان فاسد شدن آن ها وجود دارد. اگر خدمات عر س انجام می دهید باید سعی کنید از جدیدترین محصولات استفاده کنید و به هیچ عنوان میزان لوازم آرایشی خریداری نکنید که تمام شدنشان ماهها زمان ببرد.

کلام آخر
از توضیحات بالا نتیجه گیری می نماییم که خرید لوازم آرایشی باید با دقت زیادی انجام شود و بهتر است بهترین برند های لوازم آرایش را خریداری کنیم.
قبل از خرید هر نوع لوازم آرایش بهتر است مشاوره دریافت کنیم و در خرید اینترنتی نیز باید بسیار دقت کنیم که محصولات اصل و با کیفیت خریداری نماییم. همه خانم ها باید روش تشخیص لوازم آرایش اصل از تقلبی را بدانند.

 


  
  

فروش کولرگازی و اسپیلت در کرج

خرید کولرگازی اسپیلت – فروش کولرگازی اسپیلت – تعمیر کولرگازی اسپیلت – سرویس کولرگازی اسپیلت – خدمات پس از فروش کولرگازی اسپیلت
خرید کولرگازی اجنرال – فروش کولرگازی اجنرال – تعمیر کولرگازی اجنرال – سرویس کولرگازی اجنرال – خدمات پس از فروش کولرگازی اجنرال
خرید کولرگازی – فروش کولرگازی – تعمیر کولرگازی  – سرویس کولرگازی – خدمات پس از فروش کولرگازی

تلفن تماس با کارشناسان کرج بوران
02632546764----------دفتر کرج
09126652791---------صفی یاری
09125632611-------------محمدی
09193188188---------------یاری
09182154775------------شعبه بانه
09167446773------------شعبه بندر

نصب کولرگازی – لوله کشی توکار کولرگازی – شستشوی کولرگازی – لیست قیمت کولرگازی – جابجایی کولرگازی – شارژ گاز کولرگازی

اجنرال – جنرال – بوش – دایکین – میتسوبیشی – ال جی – توشیبا – دوو – سامسونگ – تراست – هوگن – گری – هیوندای – وستینگ هاوس – تی سی ال – هیتاچی – هایسنس – میدیا – تاچی

با یک تماس  در کمتر زمان کلیه خدمات در محل توسط تیم کرج بوران ارائه می شود

ورود به سایت کرج بوران

 


  
  

شرکت پخش رنگ مرکزی توانسته است انواع رنگ را به صورت عمده در اختیار شما عزیزان قرار دهد حتما از سایت پخش رنگ دیدن فرمائید.

شرکت رنگ سازی نیپون و شرکت رنگ سازی ایرانیان را مستقیم میتوانید از رنگ مرکزی با مدیریت جناب تقی پور خرید نمایید.

پخش رنگ نیپون

اگر میخواید رنگ نیپون را با پایین ترین قیمت خرید کنید پخش رنگ نیپون در اختیار ر نگ مرکزی میباشد.